Rakeback på Full Tilt
Yo!

Orkar inte söka igenom trådar och google ger mig inget just nu. Finns det någon som har en bra idé om hur jag får de "vanliga" 27% rakeback som alla rackebacksajter erbjuder, UTAN att regga ett nytt konto? Jag vill alltså ha det till mitt befintliga konto, orkar inte strulet med att regga ett nytt.

Anyone?
Skriven av theadmin
25 Jan, 19:27

edge
#225 Jan, 21:06
Frågade tidigare här på PS ock fick följande svar: http://www.fulltiltrakeback.com/se/.. samt att man kan maila o fråga efter rakeback o ofta så får man om man är en "bra kund".. Har dock inte skickat själv då jag varit utomlands ett längre tag.. Lycka till!!
collusion08
#326 Jan, 11:13
#1 Mejla Fulltiltpoker och fråga, de kommer då att skicka vidare ditt ärende till Rakebackpros som sedan kontaktar dig inom ett par dagar och fixar rakebacken!

collusion08
#426 Jan, 11:15
Förresten, nån som vet om man kan värva en vän, som signar upp med rakeback OCH insättningsbonus?

Då skulle man ju få värva-en-vän-bonus plus att kompisen får både rakeback och insättningsbonus..?
collusion08
#526 Jan, 19:23
Nån som vet om man kan ha två personer som har konto hos fulltilt från samma dator?
theadmin
#626 Jan, 19:53
Tackar för tipsen, mailade Full Tilt som gav mig just det alternativ som #3 gav förslag på. Nu ser det ut som att jag har min rakeback.

Kan tyvärr inte svara på din fråga #4#5, men om du får klarhet så posta det gärna här. Kan vara intressant att veta.

Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet