Har varit borta från pokern i ett par år men har nu hittat tillbaka! Efter läst lite i forumet, verkar det som att bottar existerar OCH att det är mer eller mindre ok? Innan jag tog ett brejk fördömde alla bottar, coliisions o dyligt. Hur ser det ut idag? Ska man räkna med att man sitter mot bottar, oavsett nätverk?
782
Bergman
#218 Jan, 01:44
menar du ro-bottar eller bottnar? kanske båttar? fattar fan ingenting...
ROmeoBOT
#418 Jan, 16:19
Nu finns det en ny bot på NoiQ Poker.
Se upp för den på låga S'n'G.
Om ni hamnar på samma bord som den är det lika bra att logga ut, den går inte att slå.
ROmeoBOT
Se upp för den på låga S'n'G.
Om ni hamnar på samma bord som den är det lika bra att logga ut, den går inte att slå.
ROmeoBOT
ares83
#518 Jan, 16:31
bots finns absolut, och det är givetvis inget bra.
masken81 är en bot för övrigt; en femmebot
nu blev jag sugen på att testa bara för det.
masken81 är en bot för övrigt; en femmebot
nu blev jag sugen på att testa bara för det.
Nadir
#718 Jan, 19:51
Det som hänt är att Omaha blivit populärt, fundera på hur kul det blir att spela mot 9 samarbetande botar med fyra kort var...
Det som hänt är att Omaha blivit populärt, fundera på hur kul det blir att spela mot 9 samarbetande botar med fyra kort var...
Pierre
#819 Jan, 15:21
fast bottarna har väl fortfarande inte blivit avancerade nog att slå vanliga grinders?
Trash
#1020 Jan, 13:17
#8 De bästa botarna slår nästan vem som helst i cashgame idag, just för att att de har 100% tiltkontroll, de kan grinda timme ut och timme in utan att tappa kollen. Men de är så få till antalet att du inte behöver vara orolig dessutom är de flesta så statiska i sin spelstil att de inte är svårslagna för en uppmärksam spelare. Men å andra sidan, vilken grinder tableselectar sig till ett bord där det sitter en spelare som konsekvent spelar tight abc-poker?