Långenspel i helgen..
Tjena, tänkte dela med mig av en liten "lotto" och ett chans spel till helgen..

Satte själv 10 euro på denna:

Hull City - Manchester City = Manchester City Odds: 1.74
Bolton - Fulham = Fulham Odds: 3.19
Barcelona - Getafe = Barcelona Odds: 1.18
Birmingham - Wolverhampton = Birmingham Odds: 1.79
Chelsea - Arsenal = Chelsea Odds: 1.79
Athletic Bilbao - Xerez = Athletic Bilbao Odds: 1.50
Osasuna - Tenerife = Osasuna Odds: 1.81
Malaga - Deportivo La Coruna = Malaga Odds: 2.30

Detta gav oddset: 131.05 vilket jag tycker är bra, en stor chansning pga så många matcher men ser stora möjligheter ändå.

Match 1: Hull har spelat oavgjort mot Tottenham och nu senast mot Chelsea, tror dock inte att City kommer ha några problem trots bortaplan (går på magkänsla)

Match 2: Ett Fulham som jag såg senast åka på pisk mot Aston Villa, tror dom är revanschsugna och Bolton är en perfekt uppgift. 2a!

Match 3: Ett ord, kings. Finns inte en chans att dom torskar mot ett "för denna säsong, dåligt" Getafe. 1a !

Match 4: Birmingham spelar jag här, svek mig sist på cirka 5000 kr iomed kryss mot Tottenham, Birmingham är inget superlag framåt men däremot täta bakåt och kapacitet finns för att göra 1 eller 2 mål.

Match 5: Chelsea spelar jag här, går som tåget mot ett Arsenal som känns en aningen överskattat, skrattade hela vägen till banken när jag såg oddsen på United sist. Om Cesc gör en supermatch så kanske detta slutar X, annars 1.

Match 6: Hemmastarka Bilbao spelar jag mot seriens sämsta lag Xerez, borde vara en säker 1a.

Match 7: Osasuna spelas hemma till väldigt fina odds, dom är starka hemma och bör vinna detta möte.

Match 8: Malaga - Deportivo är den mest oklara matchen, gillar inte Malaga över huvudtaget men spelar dom pga Filipes skada och hemmaplan fördel. Deportivo har dock ett bra lag och gör ibland bra matcher även på bortaplan (Vild chansning detta)

Insats: 10€
Totalodds: 131.05
Möjlig vinst: 1310.5€

10 euro känns som väldigt värt på detta spel, hade kunnat skippat Malaga matchen tex och valt några Championship matcher men orkade inte ge mig det då de stora intresset är PL och La liga.

Som sagt, ser möjligheterna och rekomenderar er att rygga om det är så, om så lite som 10 kr så är totaloddset så bra att det kan ge lite påfyllning i kassan.

Lycka till.

Fyll gärna på..

/Barbapapa
Skriven av Barbapapa
04 Feb, 22:39

Barbapapa
#204 Feb, 22:43
Ett annat spel jag hittat i helgen är:

Newcastle United - Cardiff City = Newcastle Odds: 1.88
Liverpool - Everton FC = Oavgjort Odds: 3.42
Plymouth Argyle - West Bromwich = West Bromwich Odds: 1.84
Hartlepool United - Leeds United = Leeds United Odds: 1.60
Totalodds: 18.93
Insats: 200 :-
Möjlig vinst: 3786 :-
Barbapapa
#304 Feb, 22:50
Och så gjorde jag ett "magkänsla" spel på 5 euro..
Hull City - Manchester City = Manchester City Odds: 1.74
Tottenham - Aston Villa = Aston Villa Odds: 3.54
Mallorca - Villareal = Mallorca Odds: 2.31
Osasuna - Tenerife = Osasuna Odds: 1.81
At.Bilbao - Xerez = At.Bilbao Odds: 1.50
Malaga - Deportivo = Malaga Odds: 2.30
Totalt odds: 88.85
Insats: 5€
Möjlig vinst: 444.25€

Sen blir det några fler säkrare och lättare spel framåt helgen givetvis. Tipsa gärna i tråden på bra fynd..

/Barbapapa
ares83
#405 Feb, 11:18
jag fortsätter reka handbolls odds som funkat riktigt bra det senaste. Tvärtemot bolagen håller jag Skövde som favorit ikväll då de såg riktigt hungriga ut i nystarten.
kanske inte ska dra för stora växlar då man mötte Helsingborg
men det såg lovande ut i onsdags iaf.
hessle
#506 Feb, 00:14
Villarreal kommer vinna, rekomenderar alla att spela på de.
Ny tränare från succe B-laget och alla tillängliga utan Cazorla som dock är en viktig kugge, men de har Pires, Cani, Escudero, Ibagaza. De blir en nytändning med ny tränare, alla vill visa va de går för.

Bomull
#606 Feb, 03:25
jösses.. hull tråkar till minst en pinne mot city.
ares83
#706 Feb, 07:45
Handbollen var lätt, 24-33 blev segersiffrorna för skövde
Barbapapa
#806 Feb, 12:29
Hessle:

Villareal är INTE starka borta..
Lite resultat från slutet av 2009 början av 2010 är inte helt pjåkiga men fortfarande förluster
4-1 torsk mot Valencia, 1-0 torsk mot Gijon, 2-1 torsk mot Xerez!, 1-0 torsk mot Deportivo, 3-2 torsk mot Sevilla, 1-1 mot Osasuna, 1-1 mot Barca..Sen har dom en vinst mot At.Madrid men nästan bara förluster och oavgjort..

Mot ett HEMMA-starkt Mallorca.
Tror inte dom har en chans, möjligen på kryss men bollen är rund..
hessle
#906 Feb, 17:28
Tror på vinsten, vi får se imon om det är dumt.
Bomull
#1006 Feb, 18:26
gäääsp.. 4.90 på hull. Plockgodis.
EraserH
#1106 Feb, 19:28

n1
Barbapapa
#1206 Feb, 20:55
Orka att City ska göra sin sämsta match på hur jävla länge som helst.

Bomull, sluta och ljuga, aldrig att du spelade Hull, till dom oddsen hade de också varit idiotiskt på förhand.

Hade blivit 3800 kr om Liverpool spelat X men deras ledning stod sig med 1 man mindre..aja, nya tag imorgon.
Bomull
#1307 Feb, 01:44
hur mycket vill du slå vad?

Jag spelade både lången och singelspel

Varför skulle jag ljuga? Jag varnade för Hull redan lååångt innan matchstart. Varför ber du om tips när du vägrar ändra dig på en enda punkt. Faktum är att Hull spelade bra mot Chelsea hemma i tisdags. (1-1) och till 5ggr spelar jag gärna mot ett överskattat köparlag när jag är Hullsupporter. Fråga Pokerkalven.
Det blev inga miljoner men en hunka på en 28ggr på lången och 400 singelspel. Om jag hittar sladden ska jag posta en bild så du slipper vara så bitter.. ;)
EraserH
#1407 Feb, 05:54

Leeds tappade väl ledningen i 93´ till 2-2.

Om det nu var din fyrling ovan du menade?
Barbapapa
#1507 Feb, 10:49
Japp, Hartlepool gjorde ett i 93.

Mvh
Barbapapa
#1607 Feb, 21:21
Hessle:

Vem var det nu som hade fel ?

Mallorca förlorar sällan hemma och fastän dom gör en dålig match så vann dom.

Gick + drygt 700 kr denna helg då jag spelade lite singlar idag, bland annat Bilbao, Mallorca och Osasuna..
EraserH
#1707 Feb, 22:03

Tror man har full pott bortsett från 1-2 förlusten mot Getafe nyligen?

hessle
#1807 Feb, 23:13
Haha vet én riktig skitmatch..men de kunde slutat hur som helst, Llorente hade ju ett kanonläge, små marginaler.
Men de var bra odds på Villarreal, men tränarbytet såg inte ut att ge någon effekt. Otroligt händelselös match..

Men jag gick endå med vinst denna kväll, träffade rätt på Osasuna, Chelsea, Sampdoria. Missade även Liverpool trodde på krysset..

Någon som vann på stryk eller europa tipset?
ares83
#1908 Feb, 15:28
RIK - Ystad under 60,5 till 1,85 känns ok ikväll tycker jag

Foppa tillbaka med Näslund/Sundström istället för förstakedjan ikväll hemma mot Brynäs.
På HCP -0,5 närmar man sig spelvärde till 1,85
Speciellt med tanke på att Modo har 14-4-4 mot Brynäs på senaste 22 matcherna

edit:
handbollen sket sig men hockeyn satt ju fint
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet