In med era speltips nu.
Spanska, franska, italienska, tyska och engelska "LIGA" matcher.
Blir några chansningar på lången.
Skriv inte bara
X vs X = 2 utan skriv tankar och varför, om det är skador/avstängningar/dålig form i andra laget etc..
Rock on och lycka till !
Spanska, franska, italienska, tyska och engelska "LIGA" matcher.
Blir några chansningar på lången.
Skriv inte bara
X vs X = 2 utan skriv tankar och varför, om det är skador/avstängningar/dålig form i andra laget etc..
Rock on och lycka till !
Irme
#327 Jan, 13:52
Veckans klart hetaste lir är ju självklart dagens bomb. Nästan 2 miljoner addat till potten.
Om inget oförutsett händer slängs det även in en slant på Tenerife hemma mot Zaragoza på söndag. Två skitlag, men Tenerife tar sina pinnar på hemmaplan, medans Zaragoza fullkomligt suger på bortaplan. Knappa 2ggr degen på den.
Blir även en semichansning på Nottingham borta mot Derby. Forest har sjukt bra form med en stekhet Earnshaw och Derby är väl seriens mest opålitliga lag, näst efter Boro. Ca 2,25 på den.
Om inget oförutsett händer slängs det även in en slant på Tenerife hemma mot Zaragoza på söndag. Två skitlag, men Tenerife tar sina pinnar på hemmaplan, medans Zaragoza fullkomligt suger på bortaplan. Knappa 2ggr degen på den.
Blir även en semichansning på Nottingham borta mot Derby. Forest har sjukt bra form med en stekhet Earnshaw och Derby är väl seriens mest opålitliga lag, näst efter Boro. Ca 2,25 på den.
ares83
#427 Jan, 14:15
Kolla in oddsen på handbollen, speciellt vinstmarginal. Har gett riktigt bra utdelning i en vecka nu.
Du snittar som lägst 3 gånger pengarna, mer behöver jag nog inte säga.
Du snittar som lägst 3 gånger pengarna, mer behöver jag nog inte säga.
mallis
#527 Jan, 16:36
Kanske är fel forum då jag rekat fram lottonumret 3!!
I den asiatiska världen är ju allt som är delbart med denna siffra guld värt... Och idag är det den 27:e! Och på lördag den 30:e! Båda delbara med nämnda siffra och det är solklart!!
Allvar nu:
Kvällens match i PL, AV vs Gunners!
Helt inne på Gunners här.
Klart formstarkast i ligan just nu, Fabregas gjort 4 mål på 4 matcher, inte förlorat mot AV borta sedan -98 och Wengers 300:e vinst i PL hägrar ikväll.
Båda lagen har skador, som brukligt är vid denna tid , men helt klart har Arsenal en bredare trupp.
I mina ögon är det "klart" (men jag har haft fel förr, i varje fall en gång ;) )
Flera bolag ligger på 2.20, vilket är helt acceptabelt. Tror dessutom att det blir över 2,5 mål, snittoddset hamnar på ca 1.85, också acceptabelt.
Så för mig är det Arsenal ikväll, men det var ju helgen som det frågades efter så...?
Insats 10% !!
GL /mallis
I den asiatiska världen är ju allt som är delbart med denna siffra guld värt... Och idag är det den 27:e! Och på lördag den 30:e! Båda delbara med nämnda siffra och det är solklart!!
Allvar nu:
Kvällens match i PL, AV vs Gunners!
Helt inne på Gunners här.
Klart formstarkast i ligan just nu, Fabregas gjort 4 mål på 4 matcher, inte förlorat mot AV borta sedan -98 och Wengers 300:e vinst i PL hägrar ikväll.
Båda lagen har skador, som brukligt är vid denna tid , men helt klart har Arsenal en bredare trupp.
I mina ögon är det "klart" (men jag har haft fel förr, i varje fall en gång ;) )
Flera bolag ligger på 2.20, vilket är helt acceptabelt. Tror dessutom att det blir över 2,5 mål, snittoddset hamnar på ca 1.85, också acceptabelt.
Så för mig är det Arsenal ikväll, men det var ju helgen som det frågades efter så...?
Insats 10% !!
GL /mallis
Barbapapa
#627 Jan, 16:46
lrme:
Har själv bestämt mig för ett spel på Tenerife mot Zaragoza. Har mycket svårt se Zaragoza vinna. Risk för kryss men det får man ta.
Har själv bestämt mig för ett spel på Tenerife mot Zaragoza. Har mycket svårt se Zaragoza vinna. Risk för kryss men det får man ta.
mallis
#727 Jan, 17:01
Räknar du med för odds då? Unibet har just nu 2 ggr, och det ger inget spelvärde i mina ögon? Har du hittat högre?
Just av den anledningen att ett X ligger nära!!
Just av den anledningen att ett X ligger nära!!
Barbapapa
#827 Jan, 17:22
Går på magkänsla, 2 ggr pengarna känns dugligt på den matchen.
Har inte tittat så mycket på matcherna än utan väntar lite, försöker komma på en bra bomben tills idag ;)
Går på magkänsla, 2 ggr pengarna känns dugligt på den matchen.
Har inte tittat så mycket på matcherna än utan väntar lite, försöker komma på en bra bomben tills idag ;)

3.30 och 4 ggr PÅ Sv Spel har ju varit mumma för den som lirat. Nu har jag ej kollat nätoddsen då jag ej lirat. Men de som lirar på sportspel kan ju spela Modo till bra odds tills de losar som sagt;)-