Nu smäller det på sön Derby på san siro vilka vinner vet vi ju redan men hur mycket vinner milan med är frågan nån som ska tippa och hur isf...........
370
PokerKalven
#221 Jan, 23:03
Innebandy?
Irme
#421 Jan, 23:59
#1 Ett tips!
Testa att sprida ut punkterna i texten, isället för att sätta alla efter varandra i slutet. På så vis blir det mer behagligt att läsa ditt inlägg.
Dessutom är det väl ganska uppenbart att Milan är bajsklubben och Inter är guldklubben. Båda klubbarna har lika många scudettos, men skillnaden är att Inter sopat rent de 4 senaste åren. När var Milan hett i Serie A senast? Det lär ju heller knappast bli någon ändring i år heller, vilket är synd för spänningens skull i den där skitligan.
Hoppas Milan hinner handla innan transferfönstret stänger. Någon avdankad gammal storspelare borde de väl kunna locka till klubben. Rivaldo, Litmanen eller Hierro är säkert sugna.
Testa att sprida ut punkterna i texten, isället för att sätta alla efter varandra i slutet. På så vis blir det mer behagligt att läsa ditt inlägg.
Dessutom är det väl ganska uppenbart att Milan är bajsklubben och Inter är guldklubben. Båda klubbarna har lika många scudettos, men skillnaden är att Inter sopat rent de 4 senaste åren. När var Milan hett i Serie A senast? Det lär ju heller knappast bli någon ändring i år heller, vilket är synd för spänningens skull i den där skitligan.
Hoppas Milan hinner handla innan transferfönstret stänger. Någon avdankad gammal storspelare borde de väl kunna locka till klubben. Rivaldo, Litmanen eller Hierro är säkert sugna.
Barbapapa
#522 Jan, 01:43
Vill inte ens besvara ditt inlägg med fullkomlig särskrivning plus att du var ohövlig i din kommentar mot PokerKalven.
För det första vill jag bara säga att Italienska ligan är fullkomligt ointressant.
Varför följa den när det finns Engelska, Spanska, Franska och Tyska som alla är mycket roligare att följa.
För att besvara vem som vinner så vet jag faktiskt inte.
#80 Ronaldinho gjorde hattrick mot Juve senast, upprepar han det månne?
För det första vill jag bara säga att Italienska ligan är fullkomligt ointressant.
Varför följa den när det finns Engelska, Spanska, Franska och Tyska som alla är mycket roligare att följa.
För att besvara vem som vinner så vet jag faktiskt inte.
#80 Ronaldinho gjorde hattrick mot Juve senast, upprepar han det månne?
ares83
#622 Jan, 10:12
Det var länge sedan Italienska ligan var intressant. Men en sådan här match höjer ju temperaturen lite.
känns som ett italiensk kryss i den här matchen. Inter har visserligen fyra raka mot Milan, men hittar inget spel som lockar direkt
känns som ett italiensk kryss i den här matchen. Inter har visserligen fyra raka mot Milan, men hittar inget spel som lockar direkt
PokerKalven
#722 Jan, 12:51
Hockey?
SirJohne
#822 Jan, 17:45
Milan är väl ett av de hetare lagen där ute nu, 1 förlust på 17-18 senaste eller vad är det?
Kom igen, bra match liksom. Milan tar alefall ner denna!
Sen att han är otrevlig mot PokerKalven är väl helt rättfärdigat. Bara för att man skriver som ett keso behöver inte folk bete sig som rövhål.
Kom igen, bra match liksom. Milan tar alefall ner denna!
Sen att han är otrevlig mot PokerKalven är väl helt rättfärdigat. Bara för att man skriver som ett keso behöver inte folk bete sig som rövhål.
PokerKalven
#922 Jan, 17:55
#8 Jag har inte klankat ner på hur han skriver. Det gör ju du däremot. Vilket rövhål du är ;)
Det jag klankar ner på är Serie A.
Det jag klankar ner på är Serie A.
hinkligan
#1022 Jan, 23:37
Hur kan man vara så jävla dum som klankar ner på serie A. I spanska ligan finns det bara två lag som kämpar om titlar barca o real. Italien har milan inter roma juventus fiorentina
VladeDivac
#1123 Jan, 02:01

Inga
#1223 Jan, 10:44
Serie A ointressant?? Vilka av er som skrivit här har sett matcher från serie A den här säsongen? Det är i England och Italien som passionen finns.Jag ser verkligen fram mot Inter vs Chelsea,Milan vs Man ure i Ch league. Hoppas att Milan slår ut skitlaget united..
hinkligan
#1323 Jan, 11:23
Jag längtar till cl milan brukar spela bra i cl så hoppas det går bra för dom.
hinkligan
#1423 Jan, 11:26
forf ingen som har tippat resultatet jag tror det blir 2-0 till AC MILAN!!!!!
byling
#1523 Jan, 12:34
Bara Livorno som kittlar i serie A, resten är lika intressant att beskåda som torkande målarfärg....
SirJohne
#1623 Jan, 17:11
Sant Kalven, blandade ihop lite. Fast du klankar ner på serie A så jag antar vi båda är rövhål :)
Irme
#1723 Jan, 22:45
LOL! I Spanien är det ju iaf lite variation på seriesegrarna. Så är väl knappast fallet i Italien, där Inter vinner varje år.
Italienska ligan är trist. Förra året åkte jag ner i förhoppning om att få se en spännande och bra match när Inter mötte Roma. Matchen slutade 3-3 och var den sämsta jag sett på länge. Matchtempot och stämningen bland 60K på läktaren var ett skämt. I efterhand hade jag hellre sett en mållös match mellan Plymouth och Doncaster.
LOL! I Spanien är det ju iaf lite variation på seriesegrarna. Så är väl knappast fallet i Italien, där Inter vinner varje år.
Italienska ligan är trist. Förra året åkte jag ner i förhoppning om att få se en spännande och bra match när Inter mötte Roma. Matchen slutade 3-3 och var den sämsta jag sett på länge. Matchtempot och stämningen bland 60K på läktaren var ett skämt. I efterhand hade jag hellre sett en mållös match mellan Plymouth och Doncaster.
Barbapapa
#1824 Jan, 00:32
#10.
Du är ett "pip pip" skämt !
#17.
Botten upp min vän.
/ Inter vinner varenda år, Milan är ett pensionärshem dit avdankade spelare från England och Spanien går..
Ronaldinho, Huntelaar, Flamini för att nämna några exempel.. finns en jävla massa mer.
2 som kämpar i Spanien?
Det är 2 som kämpar i England ? - Chelsea och Man United.
Och (1!?) som kämpar i Italien - Inter.
Lag som du nämner? Roma, Fiorentina? Det är ju lag som inte kommer vinna på 100 år, då kan du ju lika gärna nämna Sevilla och Valencia också i Spanska då eller? Och Arsenal och Liverpool i England?
"Pip pip" tomte !
Du är ett "pip pip" skämt !
#17.
Botten upp min vän.
/ Inter vinner varenda år, Milan är ett pensionärshem dit avdankade spelare från England och Spanien går..
Ronaldinho, Huntelaar, Flamini för att nämna några exempel.. finns en jävla massa mer.
2 som kämpar i Spanien?
Det är 2 som kämpar i England ? - Chelsea och Man United.
Och (1!?) som kämpar i Italien - Inter.
Lag som du nämner? Roma, Fiorentina? Det är ju lag som inte kommer vinna på 100 år, då kan du ju lika gärna nämna Sevilla och Valencia också i Spanska då eller? Och Arsenal och Liverpool i England?
"Pip pip" tomte !
hinkligan
#1924 Jan, 13:19
Vänta o se din jävla K_K sugare Har du glömt att milan lyckas bra internationellt har gått bra i Cl dom vann mot real 2-0 kan du inte lite om milans historia eller............
Irme
#2024 Jan, 14:10
Med ditt resonemang borde Liverpool utklassa både Arsenal och Chelsea eller?
Ta det lite lugnt och sluta hetsa upp dig. Varför denna oerhörda ilska? Jag trodde det fanns bra läkemedel mot Tourettes nuförtiden.
Med ditt resonemang borde Liverpool utklassa både Arsenal och Chelsea eller?
Ta det lite lugnt och sluta hetsa upp dig. Varför denna oerhörda ilska? Jag trodde det fanns bra läkemedel mot Tourettes nuförtiden.
Barbapapa
#2124 Jan, 18:51
Haha, som du resonerar så är alltså Villareal lika bra som Manchester United ? Eftersom dom spelade oavgjort över 2 matcher..
Haha, tack för garvet.
Haha, som du resonerar så är alltså Villareal lika bra som Manchester United ? Eftersom dom spelade oavgjort över 2 matcher..
Haha, tack för garvet.
VladeDivac
#2224 Jan, 20:07
Serie A är redan avgjort, Inter-Milan 3-0 ikväll.
Barbapapa
#2424 Jan, 22:38
Herrejesuskristus..
Milan spelar med 1 man mer från 27 minuten och lyckas inte vinna matchen, inte nog med det. Dom släpper in ytterligare ett mål. Haha
Finns bara 1 lag och det är Inter, bevisat ännu mer nu.
Milan spelar med 1 man mer från 27 minuten och lyckas inte vinna matchen, inte nog med det. Dom släpper in ytterligare ett mål. Haha
Finns bara 1 lag och det är Inter, bevisat ännu mer nu.
Irme
#2524 Jan, 22:50
Jahapp!
Det dröjde ju iaf lite mer än 50% av säsongen innan ligan var avgjord. Stackars Milan! Det såg ju så himla bra ut på förhand, med alla gamla goa gubbar i truppen som verkar ha skrivit livstidskontrakt.
Det dröjde ju iaf lite mer än 50% av säsongen innan ligan var avgjord. Stackars Milan! Det såg ju så himla bra ut på förhand, med alla gamla goa gubbar i truppen som verkar ha skrivit livstidskontrakt.
SirJohne
#2625 Jan, 02:23
milan har ju haft stört bra facit på senare tid, tyvärr så fattar jag inte va de gör idag...
men det var en bra match med ös i alefall! så serie A lever lite trots allt!
men det var en bra match med ös i alefall! så serie A lever lite trots allt!
ares83
#2725 Jan, 08:59
Jag tycker inte det spelas lika bra fotboll som i England och Spanien. Av den anledningen klankar jag ner på Serie A.
Jag har aldrig gillat italiensk fotboll, helt enkelt.
Däremot är väl årets säsong den bästa sen många år innan Il Calcio
Bra tippat!
Jag har aldrig gillat italiensk fotboll, helt enkelt.
Däremot är väl årets säsong den bästa sen många år innan Il Calcio
Bra tippat!