Speltips 20/10 -09
Tänkte spela lite idag (och även imorgon men dagens speltips först) Ge gärna tips på matcher ni rekar att jag spelar på.

Hittils är mina spel som följer för dagen:

Spel 1:
Djurgården - Hv71 2
Borås HC - Sundsvall 2
Alkmaar - Arsenal 2
Debrecen - Fiorentina 2
Stuttgart - Sevilla 1
Odds: 42.74

Spel 2:
Barcelona - Kazan 1
Alkmaar - Arsenal 2
Inter - Dyn.Kiev 2
Liverpool - Lyon 2
Odds: 54.21

Spel 3.
Olympiakos - Standard Liege 2
Stuttgart - Sevilla 2
Cardiff - Coventry 1
Leicester - Crystal Palace 1
Odds: 26.99

Spel 4. (ONSDAG)
Calgary - Columbus 2
Montreal - Atlanta 1
Pittsburgh - St.Louis 1
CSKA - United 2
Bordeaux - B.Munchen 2
Odds: 40.06

Spel 5 (ONSDAG)
Bordeaux - B.Munchen 2
CSKA - United 1
Oskarsham - Malmö Redhawks 2
Bofors - Troja Ljungby 1
Odds: 32.99

Spel 6 (ONSDAG)
Växjö Lakers - Västerås IK 2
Real Madrid - Milan 2
Almtuna - AIK 2
Odds: 50.15

Detta hade jag tänkt mig. Ge gärna andra tips.
Satsar inte mycket per kupung när jag spelar utan mest för spänningens skull.

Tacksam för tips.

Mvh
Skriven av Barbapapa
20 Okt 2009, 16:16

ares83
#220 Okt 2009, 16:39
Jag skulle hellre plocka ut Djurgården - HV och spela HV till minus 0.5.
Ger 2.25 i odds just nu.

Gör en liten chansning på att Liverpool vinner med 2-0 oxå till 26 ggr pengarna. Knackigt i serien men i CL brukar det funka bättre.

Peace

edit:
kul att du pushar sportsbettingen på forumet. Keep it up
Pierre
#320 Okt 2009, 16:50
<span class="Apple-style-span" style="font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; "><table class="selectionstbl" cellspacing="0" style="border-collapse: separate; -webkit-border-horizontal-spacing: 0px; -webkit-border-vertical-spacing: 0px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; font-size: 1em; width: 733px; padding-bottom: 5px; "><tbody><tr class="light" style="background-image: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; -webkit-background-clip: initial; -webkit-background-origin: initial; background-color: rgb(255, 255, 255); background-position: initial initial; "><td class="item-label" style="padding-top: 0px; padding-right: 1px; padding-bottom: 3px; padding-left: 1px; color: rgb(2, 2, 2); font-size: 11px; ">Björklöven - Örebro HK en tvåa för 2.90 (på nordicbet) kan jag bara inte förstå. Björklöven har sett riktigt svaga ut hittils och ligger sist samtidigt som ÖHK bara har blivit bättre och bättre. Vinst mot Västerås senast.

Jag har inte så bra koll på hur det ser ut med skador osv, men enligt örebros kaxiga sportchef Mikael Fahlander (&nbsp;<a href="http://www.hockeysverige.se/blogger_division1.html">http://www.hockeysverige.se/blogger_division1.html</a>&nbsp;) så pratar han tillochmed om vikten att inte underskatta Björklöven.

</td><td class="bet" align="center" style="padding-top: 0px; padding-right: 1px; padding-bottom: 3px; padding-left: 1px; color: rgb(2, 2, 2); ">
</td><td class="bet" align="center" style="padding-top: 0px; padding-right: 1px; padding-bottom: 3px; padding-left: 1px; color: rgb(2, 2, 2); ">
</td><td class="bet" align="center" style="padding-top: 0px; padding-right: 1px; padding-bottom: 3px; padding-left: 1px; color: rgb(2, 2, 2); "></td><td class="smsicon" align="center" style="padding-top: 0px; padding-right: 2px; padding-bottom: 0px; padding-left: 2px; color: rgb(2, 2, 2); "></td></tr></tbody></table></span>
Bomull
#420 Okt 2009, 17:34
<P>Tycker att alltför ofta överskattas elitseriens topplag. Hv har på inga sätt imponerat de två sista matcherna och hemmaplan betyder massor så jag hade hellre spelat Djurgården trots märkliga resultat på slutet... å då är jag ändå frölundait.</P>
Barbapapa
#520 Okt 2009, 18:02
<P>Har nu lämnat in lite tips, blev dessa ovan&nbsp;+ 2 kuponger till där jag tog lite random matcher från Coca Cola ligan och ockå spel på Djurgården som ni tipsade om. </P>

<P>Pierre. </P>

<P>Örebro har imponerat på senare tid, visst men vågar nog inte på spel på dom tyvärr :/ </P>
Barbapapa
#620 Okt 2009, 18:04
<P>Varför försvinner texten och edit knappen ?
</P>

<P>Mvh</P>
hoppafranbron
#720 Okt 2009, 18:11
Fick alkmaar ti´ll 8.2 hemma m ot Ar´senal på betfair.
Pierre
#820 Okt 2009, 19:44
Jäklar, det var mitt inlägg som buggade för jag pasteade in oddsen som innehöll nån konstig htmlkod. Sorry för det
Pierre
#920 Okt 2009, 19:46
Ska se om albin kan lösa detta på någon sätt, men han är inte online just nu
SirJohne
#1021 Okt 2009, 02:15
Kan inte varit många vinnare idag inte..föjfan xD
ares83
#1121 Okt 2009, 09:34
Jag blev utan resultat. Skulle gjort läxan bättre...
Barbapapa
#1221 Okt 2009, 14:52
<P>Om Real Madrid nu vinner idag blir jag riktigt förbaskad. </P>

<P>Hade en 7 ling där 5 matcher gick in (1 spelas idag) </P>

<P>Förstördes pga att Alkmaar gjorde mål på stopptid..Palla</P>
ares83
#1321 Okt 2009, 15:32
lätt hänt att man missar när mans lägger ihop så många matcher.
Ironiskt nog brukar man missa på de man tycker är mest säkra
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet