Hur Vi går vidare
Det är med tacksamhet vi skall minnas honom, allas vår Joakim. Det var han som gav oss denna plats där vi delat så mkt glädje. Det har inte varit någon hejd på givmildheten då hälften av hans andra stora projekt delats ut till spelarna!

Nu är den stora frågan hur vi skall återhämta oss när han som samlat oss alla åter har lämnat oss och när forumets andra galjonsfigur olyckligt kommer placeras bakom lås och bomm.

Jag som enkel medlem skulle till exemel kunna hjälpa till att skapa lite användarkonton så att de stora hjärnorna bakom sidan kan ägna den tiden åt att axla den mantel vår höghet likt ett pestsmittat lakan lämnat oss att med tomhet begrunda.
Skriven av Lolo888
01 Mar, 22:26

Bergman
#202 Mar, 00:39
Det är kört...
Lolo888
#302 Mar, 01:38
När chockvågen lagt sig så kanske någon reser sig ur hopplöshetens aska och visar vägen. Sådana som joakim går dock ofta bara att ersätta med liknande personligheter. Entreprenörer brukar lämna sina projekt och låta andra ta över för att själva dra vidare. Joakim är här inget undantag. En idéspruta och profil med den rätta auran omkring sig och med ett sådant virrvarr av både idéer och uppmuntran till de omkring honom.

Bergman, jag är ingen tankeläsare men jag tror mig kunna ana vad du tänker. Jag tror dock inte att din tid är kommer ännu, men din juvenila framfusighet gör att du har framtiden för dig både inom prosharks och vartän du vänder dig. Observera dock att jag inte på något sätt underskattar din vikt för forumet i detta nu.

Det finns många öppna och kloka sinnen även på västkusten så någonstans ibland oss kanske någon sitter på svaret.

Spontant känns det som en sådan som Odelberg kan skingra klungan som samlats runt lakanet och förklara att det inte är något illa menat trots den klasslösa abdikationen, för att sedan mentalt omfamna oss villrådiga och gå vidare.
EraserH
#402 Mar, 11:25
#1 #3

Tragiskt...
Lolo888
#502 Mar, 16:04
#4 Jag håller med dig Benny. Det är tuffa tider vi står inför. Tråden står öppen för dig om din nyckfullhet kan övergå till något kreativt då du på senaste tid bara varit en skugga av ditt forna jag. Nu är det inte läge att bara flyta med min käre betongsosse.
EraserH
#602 Mar, 16:55

Jisses..hur orkar du?
Lolo888
#702 Mar, 19:02
#6 Frågan är inte hur jag orkar, utan hur vi tillsammans åter ska orka vända den här skutan. Finns det något sätt att stimulera dig att åter stiga upp från din sarkofagsömn så finns den här tråden för dig.

Jag är inte en person som gillar att överdramatisera sådant här och jag gillar heller inte att använda engelsa uttryck i onödan. I det här fallet har jag bara en sak att säga dock: Let us all brainstorm!
Bergman
#802 Mar, 19:16
Kanske kan sälja kakor och godis?
svea_rike
#903 Mar, 00:14
När topp tre på aktivitetslistan består av Barbpappa, Lolo888, pokman och med Taskmort som den mest produktiva medlemmen för dagen, då vet man att det har gått långt, jävligt långt. Dags för en krisplan. Varför inte signa Westerlund med en dagsfärsk rapportering från kåken, sex, bråk och en gnuttta poker...
Lolo888
#1003 Mar, 00:36
#9 Jag åsyftade inte de gamla beprövade metoderna.

#12 Ja att han är kriminell borde ju egentligen ses som en stor merit och vore givetvis ett ämne för de andra uppviglarna att knyta till sig. Bra där det är precis sådana idéer vi behöver!

Jag är dock oerhört besviken på Odelberg. En charmant man som fått det att rinna till för ett oräkneligt antal paranta 50-plussare, som dessutom har ett sinne för business ska inte gå och gömma sig i ett läge som detta.

Kom igen nu för i helvete! Om ni skiter i vad joakim gjort för er genom att skapa prosharks så tänk på vad han gjort för pokersverige! Blir så trött på alla otacksamma jävlar.
viktors
#1103 Mar, 13:03
#10 Jag tror i min enfald att den charmante herr Silow kommer fungera som bärare av prosharks stolta fana. Hemligheten ligger enligt mig själv i att han ökar sin förståelse för ungdomarnas lynniga sinnen. Jag syftar såklart på klippen i hans eminenta mobilblog inte bara måste bli mer utan framförallt kortare.

I detta decenium som vi ännu bara har hunnit äntra med en försiktighet,påminande om en sann aristokrats, första försök till självantastnig.
Måst vi förstå att ett klipp längre än 10sek, ter sig för ungdomen vara en uppgift, fullt jämmförbar med vad tidigare generationer såg i en 800 sidor lång rysk samtidsskildring från sekelskiftet.

Nya tider stundar,för prosharks, i tiden!
SirJohne
#1203 Mar, 19:02
blir nästan rädd så fyndiga alla är..
Lolo888
#1305 Mar, 04:16
Jag tycker det är lite synd att en så trevlig tråd censureras.
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet