Hej skall i Augusti månad starta en pokerklubb i Göteborg.
Undrar om det finns några intressenter?
Någon som vill hjälpa till med sponsring?
Fakta om klubben:
Texas Holdem, endast no limit.
Antalet medlemmar är inte fastställt.
Kommer att spelas cashgame samt anordnas turneringar.
Vi kommer att starta som jag sa under Augusti månad.
Undrar om det finns några intressenter?
Någon som vill hjälpa till med sponsring?
Fakta om klubben:
Texas Holdem, endast no limit.
Antalet medlemmar är inte fastställt.
Kommer att spelas cashgame samt anordnas turneringar.
Vi kommer att starta som jag sa under Augusti månad.
viktors
#304 Jan, 00:20
framgående är det motsatsen den amerikanska cheerleadern som tog super vaccin?
hessle
#504 Jan, 03:05
Eftersom starten av pokerklubben kommer att vara i Augusti finns det väldigt lite fakta om hur det kommer se ut och vara.
Kan dock säga att tanken är att de skall vara väldigt basic.
Detta var inte ens ett svar på din fråga, men som sagt kan tyvär inte säga mer.
Kan dock säga att tanken är att de skall vara väldigt basic.
Detta var inte ens ett svar på din fråga, men som sagt kan tyvär inte säga mer.
Westerlund
#604 Jan, 05:22
Ett gott råd bara innan du lägger ut massa pengar på detta.
Vänta tills efter Januari med att ta för stora kliv.
Eftersom det i Januari kommer att starta en STOR ny pokerklubb i gbg som kommer att ha det mesta man kan önska sig så finns risken att en annan ny klubb kan få det svårt.
Det är alltid bra med konkurens, men innan du lägger ut en massa pengar så föreslår jag att du väntar och ser hur det kommer att gå med den nya klubben som öppnar i Januari.
Och om någon undrar så är jag INTE delägare på något sätt. Så det här är inte tänkt som reklam utan endast som ett råd till trådskaparen att inte spendera för mycket pengar innan han vet om det är värt det.
Lycka till med pokern
/ Mikael Westerlund
Ett gott råd bara innan du lägger ut massa pengar på detta.
Vänta tills efter Januari med att ta för stora kliv.
Eftersom det i Januari kommer att starta en STOR ny pokerklubb i gbg som kommer att ha det mesta man kan önska sig så finns risken att en annan ny klubb kan få det svårt.
Det är alltid bra med konkurens, men innan du lägger ut en massa pengar så föreslår jag att du väntar och ser hur det kommer att gå med den nya klubben som öppnar i Januari.
Och om någon undrar så är jag INTE delägare på något sätt. Så det här är inte tänkt som reklam utan endast som ett råd till trådskaparen att inte spendera för mycket pengar innan han vet om det är värt det.
Lycka till med pokern
/ Mikael Westerlund
No1jkpg
#704 Jan, 11:39
#6 Jag hoppas dom kommer att synas här och på olika forumar då när dom öppnar och kan svara på frågor även skaffa en bra hemsida där all information finns och som uppdateras.
Det gäller även #1
mvh
Det gäller även #1
mvh
masken81
#804 Jan, 11:46
#7 Det lär dom göra inom sinom tid. Club Svea är som sagt tidigare denna nya klubb och även platsen där gatheringen hålls.
masken81
#1004 Jan, 12:28
#9 Nej. Dom har slått ihop sig med AP kan man säga. Nu finns dom mer centralt. Ni som kommer på gatheringen får PM om det när det börja närma sig. Club Svea själv får stå för vägbeskrivning tills dess.
No1jkpg
#1104 Jan, 13:50
#8 Vad bra.Är nyfiken som tusan nu ser fram emot att höra mer om denna stora klubb.

Vi jobbar på att skapa ett sammarbete med en framgående pokersajt.
Kan meddela att intresset är stort och att vi redan har 20 st som vill ingå i vår pokerklubb. Minimum ålder: 18.
Deve_92@hotmail.com