Då är det dax igen den 31 Okt kör vi en liten turnering i Tidaholm i hop med 5050poker som kommer att gästa oss för att presentera sig.
Turneringen är en vanlig freezeout 300:- 30 min blinds maila för anmälning eller sms:a 0768-12 41 00 per@teamrespect.se
Turneringen är en vanlig freezeout 300:- 30 min blinds maila för anmälning eller sms:a 0768-12 41 00 per@teamrespect.se
363
PederMansson
#219 Okt 2009, 13:52
Jag kommer iaf !=) Även fisken Pierre kommer, så värde skall det ju iaf finnas.
Pierre
#319 Okt 2009, 13:59
OMG, Peder Månsson! Ska jag behöva dela rum med dig också? Be till gudarna att det finns två sängar och inte dubbelsäng. Jag är inte snäll när jag skedar i sömnen...
Bornefalk
#419 Okt 2009, 15:04
Låter helt klart intressant. Hur ser det ut med ev. boende. Förra gången fixades det vandrarhem för oss utsockens. Denna gången ska vi inte glömma körkort så vi inte kommer in på bryggan =) en bil från Borås är nog att räkna med. ;)
PederMansson
#519 Okt 2009, 15:09
#4 Vandrarhem finns, men det får du ta direkt med vandrarhemmet eller arrangör.
ares83
#619 Okt 2009, 15:39
jag är intresserad, vilken tid är det ungefär det drar igång?
nej den röven kan bli rent av livsfarlig om den sätts i gungning ;)
Peace
nej den röven kan bli rent av livsfarlig om den sätts i gungning ;)
Peace
ahammarn
#719 Okt 2009, 15:54
Jag kommer om ni inte börjar för tidigt då det är HSOP main event dagen före.
PederMansson
#819 Okt 2009, 16:17
#7 Jag kommer till HSOP om du lovar komma till Tidahom.. Deal ? =)
ares83
#919 Okt 2009, 16:34
Skaraborgs pokerkung måste vara med, du får plocka upp honom på vägen Peder.
Peace
Peace
PederMansson
#1119 Okt 2009, 17:13
<P>#10 Inget bokat än, men det förefaller inte omöjligt. </P>
<P> </P>
<P> </P>
ares83
#1219 Okt 2009, 18:00
150 euro med 100 till vinnaren och 50 till tvåan, är väl inte omöjligt i så fall?
Insatt på clienten förståss
150 euro med 100 till vinnaren och 50 till tvåan, är väl inte omöjligt i så fall?
Insatt på clienten förståss
Bomull
#1319 Okt 2009, 18:39
<P>jag kommer om jag får en 5050-jacka stl xxl som bounty ifall jag slår ut hammarn. </P>
<P>"Skaraborgs pokerkung ".. jo jo.. nu mår han nog..</P>
<P>"Skaraborgs pokerkung ".. jo jo.. nu mår han nog..</P>
annther
#1520 Okt 2009, 07:56
Starttid är kl 18,00 så även Hammarn bör kunna komma i tid<div>Vad det gäller boende så ring mig 0768-124100 eller turistbyrån 0502-606000 </div><div>Klart att Peder addar en jacka till dig Bomull så se till att komma nu...</div><div>
</div><div>Kan samtidigt varmt rekomendera HSOP Main event som går i falköping på fre kväll kl 18,00 hoppas att vi ses där <a href="http://www.hammarn.nu">http://www.hammarn.nu</a></div>
</div><div>Kan samtidigt varmt rekomendera HSOP Main event som går i falköping på fre kväll kl 18,00 hoppas att vi ses där <a href="http://www.hammarn.nu">http://www.hammarn.nu</a></div>
BerZerK
#1620 Okt 2009, 08:05
#13, vafan bara två x! Va ere för kärringsize? Lr satsar du på tightfit? ;)
ahammarn
#1720 Okt 2009, 14:51
Jag kommer men ni kan väl fixa fram 4st bärare då jag har tänkt mig en entré som Hellmuth i WSOP. Har plockat rosenblad så det har jag och lättklädda flickor har jag med mig också.
Bomull
#1820 Okt 2009, 17:32
<P>"lättklädda flickor har jag med mig också"</P>
<P>Manfred o flashy?
</P>
<P>Manfred o flashy?
</P>
Bergman
#1920 Okt 2009, 17:51
#18 Antar att han menar eab..?<span class="Apple-tab-span" style="white-space:pre"> </span>
Bornefalk
#2021 Okt 2009, 04:38
Håller för fullt på att få med mig spelare från Borås, helt klart trevliga minnen från förra turren. Slår dig en signal annther när jag vet ungefär hur många vi blir ;)
annther
#2223 Okt 2009, 09:27
Tänk på att om ni ska spela hos Hammarn så bör ni nog föranmäla det
PederMansson
#2526 Okt 2009, 15:50
#23 Förra året blir svårt att underträffa...=)
annther
#2627 Okt 2009, 08:39
Borne <div>Jag har fixat rum till er tyvärr så finns det inga fler rum nu </div><div>
</div>
</div>
PederMansson
#2827 Okt 2009, 10:56
<P>#23 Dock så skall man ju på söndagen se Blåvitt vinna SM-Guld, så helt galet ska det inte bli =)</P>
<P>Hur gick det för Elfsborg till slut.....?</P>
<P>Hur gick det för Elfsborg till slut.....?</P>
Bornefalk
#2927 Okt 2009, 15:34
Usch Peder, svär inte!
Nä för oss gick det väl inte som det var tänkt. Känns som att spelarna blev helt oinspirerade efter Europa League spelet :/
Nu får man hålla på AIK istället
Nä för oss gick det väl inte som det var tänkt. Känns som att spelarna blev helt oinspirerade efter Europa League spelet :/
Nu får man hålla på AIK istället
Bornefalk
#3027 Okt 2009, 23:45
Peder>> Troligtvis kan du dricka lite mer på lördag nu när guldet är borta =)
PederMansson
#3128 Okt 2009, 16:05
<P>#30 Så pratar bara en plast-Elfsborgare. Guldet är inte borta, det lever i allra högsta grad!=)</P>
<P>Verkar bli en hel del folk, ska bli roligt!</P>
<P># 12 Angående added money, så kommer samtliga deltagande spelare bjudas in till en €5 turnering på 5050poker utan egen kostnad. Bounty kommer ställas på mig samt Pierre, och lite T-shirts kommer delas ut. </P>
<P>#13 Du har dock förhandlat sig till en specialdeal =)</P>
<P>Guldet det ska hem till Göteborg!</P>
<P>//Peder</P>
<P> </P>
<P>Verkar bli en hel del folk, ska bli roligt!</P>
<P># 12 Angående added money, så kommer samtliga deltagande spelare bjudas in till en €5 turnering på 5050poker utan egen kostnad. Bounty kommer ställas på mig samt Pierre, och lite T-shirts kommer delas ut. </P>
<P>#13 Du har dock förhandlat sig till en specialdeal =)</P>
<P>Guldet det ska hem till Göteborg!</P>
<P>//Peder</P>
<P> </P>
Bomull
#3229 Okt 2009, 14:09
<P>Denna vecka har jag haft infektion av något slag utanpå mitt öra så det var dubbelt så stort som det andra och värkte som faan, dunderförkyld hela veckan samtidigt som magen raserades efter antibiotikan. Som grädde på moset nu när allt börjar gå över så låg jag halva natten med gallstensanfall och kunde inte hitta tjejens värmekudde(sån som man har när man är gravid.)
Jag har för mig att jag mumlade orden "skjut mig" någon gång runt 0330.
</P>
<P>Så gissa vem som kommer vara laddad efter en vecka helt utan poker?</P>
Jag har för mig att jag mumlade orden "skjut mig" någon gång runt 0330.
</P>
<P>Så gissa vem som kommer vara laddad efter en vecka helt utan poker?</P>
PederMansson
#3329 Okt 2009, 14:16
#32 Betyder det att du gått ner tillräckligt under veckan för att istället ta storlek xl ?
ares83
#3430 Okt 2009, 10:57
Hur sent kan man anmäla sig?
För vi vet inte förrän lördag morgon om vi har skjuts hem på natten.
Peace
Hur sent kan man anmäla sig?
För vi vet inte förrän lördag morgon om vi har skjuts hem på natten.
Peace
PederMansson
#3530 Okt 2009, 11:11
#34 Ta Taxi, du kommer ju vinna. Du kan inte backa ur nu !
ares83
#3630 Okt 2009, 14:01
haha, om jag vinner så lär jag få springa hem för då har jag slagit världsrekord i ett sådant turspel att inte ens myran kan förklara de utfallen ;)
Jag tog taxi från Gatheringen i Falköping, det gick på 900, så det hoppar jag gärna över.
<pre>Turkish - We're not backing out.
Brick Top - You bet your bollocks to a barn dance you're not.
<span style="font-style: italic;">Snatch</span>
</pre>
haha, om jag vinner så lär jag få springa hem för då har jag slagit världsrekord i ett sådant turspel att inte ens myran kan förklara de utfallen ;)
Jag tog taxi från Gatheringen i Falköping, det gick på 900, så det hoppar jag gärna över.
<pre>Turkish - We're not backing out.
Brick Top - You bet your bollocks to a barn dance you're not.
<span style="font-style: italic;">Snatch</span>
</pre>
hoppafranbron
#3730 Okt 2009, 17:02
<P>Får man vara med, eller är det speciellt utvalda?</P>
ares83
#3831 Okt 2009, 21:17
om nu firma Peder/Pierre är på den här turren i Tidaholm så kan man kanske förvänta sig en liten rapportering med lite bilder?
Jag är förresten också där, men jag syns inte
Jag är förresten också där, men jag syns inte
Biotech
#3901 Nov 2009, 11:14
<P>Tack för igår. Mycket bra arrangemang! </P>
<P> </P>
<P>//Martin Erixon - aceofclubs</P>
<P> </P>
<P>//Martin Erixon - aceofclubs</P>
annther
#4001 Nov 2009, 11:46
Vill passa på att tacka alla som kom och gjorde kvällen till den succe som den blev.<div>Peder drack ju lite öl osv så han har lovat att han ska komma och hälsa på minst 4 ggr per år numer så det kommer garanterat att upprepas. Ser fram emot detta.</div><div>Tycker att de nya borden och markerna blev helt kanon det så att säga lyfte hela lokalen. </div><div>Jag är kanonnöjd med uppslutning och uppförande så som sagt ett stort tack till er alla som kom, till er som missade kan jag bara säga häng på låset nästa gång vi kör för det kommer inte att bli mindre eller sämre..</div><div>
</div><div>// Pär Johansson</div>
</div><div>// Pär Johansson</div>
Pierre
#4102 Nov 2009, 14:57
tack för en mycket trevlig turnering!<div>
</div><div>Omahan på slutet räddade undertecknads kväll :)</div>
</div><div>Omahan på slutet räddade undertecknads kväll :)</div>
PederMansson
#4202 Nov 2009, 17:18
<P>Klart det blir en trevlig kväll med en donerande skåning som tror att han är världsmästare från kvällen före...=)</P>
<P>Vill passa på att tacka samtliga företrädare för såväl Tidaholm som Falköping för en mycket trevlig och välarrangerad helg!</P>
<P>Vill passa på att tacka samtliga företrädare för såväl Tidaholm som Falköping för en mycket trevlig och välarrangerad helg!</P>
MarilynMan
#4302 Nov 2009, 20:18
<P>Måste instämma med Pär och tacka alla pokerspelare, både inhemska och utbördes för en hellyckad kväll !</P>
<P>Hade det "tveksamma nöjet" att sitta på samma Omaha bord som Pierre när han "klonkade" 4-5 potter i följd.........Men skoj hade vi på Omahabordet ändå !</P>
<P>Hoppas och tror att detta evenemang kommer att upprepas inom snar framtid då Peder har lovat vara på plats i Tidaholm då och då ;)</P>
<P>Mvh Putte</P>
<P>Hade det "tveksamma nöjet" att sitta på samma Omaha bord som Pierre när han "klonkade" 4-5 potter i följd.........Men skoj hade vi på Omahabordet ändå !</P>
<P>Hoppas och tror att detta evenemang kommer att upprepas inom snar framtid då Peder har lovat vara på plats i Tidaholm då och då ;)</P>
<P>Mvh Putte</P>