Micke Norinder
Tja.
Tänkte höra med er om vad ni tycker om Micke Norinder och speciellt på hans blogg. Skulle vara intressant med tanke på att alla verkar ha en åsikt om honom. Tror att antingen älskar man honom eller så hatar man honom.
Min egen uppfattning: Först tyckte jag om hans bloggar rätt mycket. Han skriver stundtals på en härlig nivå och vågar att slänga käft alternativt hänga ut personer inom pokerkretsen. Sen, vet man ju inte hur mycket som han skriver är sant. Men underhållande var det i början. Sen, ju mer man läste hans bloggar, gick det upp för mig att karln är en mobbare. Han blir ofta anklagad för det och kommer konstant med bortförklaringar, men hur han än vrider och vänder på sanningen så är han en mobbare. Vissa av hans bloggar är så låga och så IQ befriade pga alla påhopp, elakheter så att man baxar att det finns en vuxen människa där ute som har en så låg moral att han skriver så om människor. Senast var det Lina Olofsson som fick smaka på hans mobbning (notera att jag är ingen större fan av Lina) och Micke försvarde sig med att det var inte han som skrev dem. Han publicerade tydligen bara ett mail han fick. Va f-n. Är man inte själv ansvarig över vad som publiceras på ens hemsida? I mina ögon är det samma sak som att skriva orden själv. Sen vet man ju inte heller om det är sant eller ej.
Jag hade tyckt att det vore kul att träffa honom en dag. Bara för att se om han är likadan "live" också.
Vad tycker ni om honom?
Skriven av TheYeager
26 Feb, 17:25

ares83
#226 Feb, 18:19
många buffliga personer uppfattas lätt som mobbare. Hur det egentligen ligger till kan bara de som blir överkörda svara på om vilken nivå han ligger på.

Men man ska komma ihåg att det finns väldigt många som gillar honom också, så jag tror att det är lite onyanserat att säga att han är mobbare. Men helt säkert kan jag inte veta då jag inte känner honom

hur som helst är det bra med folk som hörs och syns, oavsett hur rätt eller fel han har. Det skapar intresse, och det är något poker behöver
svea_rike
#326 Feb, 18:42
Vadå måste älska eller hata killen, vad är det för bullshit. Killen har en ointressant videoblogg på Prosharks, det har ju vem fan som helst som är lite mediakåt. Sen är han inkvoterad hos Unibet för att promota för alla datatjockisar ute i stugorna att Poker ger mer status/stålar än WoW.

Jag är ju inkovtoerad här för att hålla en sådan nivå att folk inte går i taket när Barbpappa börjar jodla om pedofiler och rasism. Så starta en tråd om mig med isf för helvte, annars blir det DO-mannen, det ska ju ligga i tiden här i mediasvängen...
byling
#426 Feb, 19:00
Norinder, ett kapitel för sej .

extrem hybris ,ett ego som kan vara rolig ibland,så länge man inte säger mot honom,då e han i regel inte lika kul längre.

Visst mobbar han, han mobbar i stort sett alla som inte håller med honom,eller hans ibland rabiata åsikter.

SirJohne
#526 Feb, 19:06
Har ingen uppfattning, men jag såg han springa runt i pajjas kläder under SM reklamerna..
dannemannen73
#626 Feb, 19:41
Anmäl honom till "Bully Beatdown" på MTV vetja!
pfax
#727 Feb, 12:11
#6 Varför inte "Biggest loser"?
Kallle123
#827 Feb, 15:53
Har aldrig träffat Norinder men av hans blogg att döma verkar han vara både burdus och imbecill och för att inte tala om självfixerad och självgod och ja det är förmodligen ingen högoddsare att karln måste ha varit en riktigt mobbare när han gick i skolan tex. Han verkar förövrigt anse att man kan häva ur sig vad man vill och säga vad man vill om allt och alla bara man står för det och såna människor har jag svårt för faktiskt. Självklart har man rätt att tycka och tänka vad man vill och självklart ska man ska stå för det men det innebär inte att det är okej att säga eller skriva vad som helst och komma med personangrepp och påhopp och göra narr av andra bara för att man tycker så. Är förövrigt också svårt att ta sånna som han på allvar när han väl kommer med nåt konstruktivt just för att han sprider så mycket dynga som han gör, vet dock inte vad han har haft för inverkan på Unibet....kanske har han varit bra för dom då han väcker uppmärksamhet?!

PLOBOSS
#927 Feb, 21:55
Jag har träffat Micke ganska många gånger både i swe och på Malta eftersom Unibetskontor ligger härnere.
Jag tycker att Micke är väldigt rolig och umgås med. Jag kan dock förstå att vissa stör sig på honom men oftast är det de som stör sig på honom som inte har träffat karln.

Jag hade också en uppfattning om att han var ganska bufflig osv innan jag träffade honom men det ändrades helt när jag lärde känna honom bättre.

/PLOBOSS
myran2
#1028 Feb, 01:39
Det är väl åtminstone tämligen uppenbart att killen inte kan spela kort.
svea_rike
#1128 Feb, 02:04
ITM och fitta är väl två av livets goda den mannen endast fått raila.
Bergman
#1228 Feb, 17:46
#11 Made my day!

Btw, nån som vet vart hans videoblogg är?
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet