Jävla pajaser!
Usch nu ska det in en ny tomte in i pokerns värld. Världens bästa Johan Brolenius ska tydligen få ett kontrakt medFull tillt? Hur i h-e är det möjligt?

Tomten som aldrig blev nått i slalom springer runt och leker hjälte på den looooooooool Österikiska"proffs" touren omg....

Vad finns det för pr värde att anställa en sån tomte?

Sundin och Becker vet ju i alla fall de flesta vilka det är men Johan Brolenius?
Skriven av Borsten
19 Feb, 23:17

myran2
#219 Feb, 23:23
Han har väl haft någon slags kontrakt med FTP i typ ett år?
Han är rätt bra också, personligen tycker jag väl att det är roligare att anlita en idrottsman som är bra på att spela och lite mindre känd än t. ex sundin, en superkändis som inte vet vad ett tvåpar är.
svea_rike
#320 Feb, 00:56
Anställer man en idrottsman så är det väl 100 gånger bättre att anställa en "superkändis", än t.ex. en skidåkare inte många känner till men som är halvduktig på poker...
Vill man åt publicitet genom pokerresultat anställer man väl en pokerspelare. Vill man åt ett rikspucko så anställer man den där fransmannen som gjorde bort sig och sin mamma på någon EPT för ett tag sedan. Själv hade jag velat se Kynikos eller Barbappa.
satchmo
#420 Feb, 01:04
jag tycker han är ganska kass som kommentator iaf
myran2
#520 Feb, 01:11
Ur företagets synpunkt har du naturligtvis rätt. Jag menar bara att jag tycker det är roligare när någon som faktiskt kan spela får ett kontrakt.
satchmo
#620 Feb, 01:14
visst anar man en viss patriotism hos OP?
micke1162
#720 Feb, 01:45
Jag håller med #1, johan Brolenius suger i sin tour i österike, tycker också att Isildur suger APFETT på att åka snowboard i halfpipe, jag såg också Hellmuth spela golf och det var inte vackert. Har ingen aning om hur dessa poker bolag kan ha anställt SÅÅÅÅ dåliga snowbordare och/eller golfare.

Hmmmm, tänkte just en tanke,,,,,,,,,,,,,,,,, tänk om det visar sig att Herr Brolenius kan göra precis tvärtom mot de andra????? Dvs, suga på skidor men vara Yber på kort?????

Micke

viktors
#820 Feb, 14:26
#7 01:45!!
KillerBoo
#921 Feb, 04:49
Själv tycker jag att pokersiterna kan få signa vem dom vill......
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet