Lagpokerkonto / vanliga kontot
Jag har nu laddat hem TAP-klienten och skapat ett konto med samma mailadress som i den vanliga klienten. Måste användarnamnen kopplas ihop på nåt vis, eller är det bara att köra på? Användarnamnet i TAPen är samma som mitt alias i vanliga klienten: KillerB00.
Dessutom, mitt lag sedan Tell-pokers lagpokerdagar finns kvar där, fast reggat som killerboo... kan jag komma åt det på nåt vis?

Vore snällt om ni kunde förbarma er över det här .. jag är ju sugen på spel.

När kommer det förresten upp turrar o SnG-er som kostar nåt? Dom som finns nu varken kostar ju nåt, eller ger nåt i vinst
Skriven av KillerBoo
16 Dec 2009, 21:33

Doug
#217 Dec 2009, 20:43
Hej KillerBoo,
användaren och laget från TellPoker tiden ligger kvar för att TellPoker skall dra igång igen så småningom, så det kan du inte komma åt från 5050 klienten för lagpoker.
KillerBoo
#317 Dec 2009, 21:41
oki tack f svaret..
Hur är det med användarnamnen osv... Måste dom kopplas ihop a´ la H5A?
Jag menar alltså mitt användarnamn på 5050TAP resp användarnamnet på 5050"vanliga" klienten
carboncopy9
#418 Dec 2009, 00:51
# ojj...då har jag mitt gamla nick reggad sen TellPoker...jag heter bara lite annat på 5050. Vad ska jag göra? Regga om?
gdaily
#518 Dec 2009, 17:39
#4, du ska använda samma epostadress som på vanliga 5050poker, vad du sedan har för nick/inlogg på lagpokern är ointressant, det är via epostadressen som nicken senare kopplas ihop.

Fast har du någon "liknande" variant på nicken så hjälper det förstås att matcha.
amis
#618 Dec 2009, 19:14
Jag loggar in o blir inloggad med samma andvändarnamn o lösen som när jag spelar på 5050poker. Har fått inbjudan från ett lag, men koden funkar inte, försöker då joina manuellt genom att ansöka direkt till kaptenen. Ansökan kommer fram, men då han ska sända bekräftelsen till mig går det till ett annat nick än mitt. HJÄLP please.

// Z
carboncopy9
#718 Dec 2009, 19:34
Tack för svaret! Har bara ett problem nu...
Jag har reggat ett lag igår, men jag insåg nu att det inte är samma mailadress som jag har på 5050.
Har tänkt avregga laget idag och regga om, men jag hittar inte var man ska göra det eller om man ens kan det.
gdaily
#819 Dec 2009, 11:57
#6 och #7, alldeles för krångligt för mig, vi får vänta in Douglas.
PederMansson
#919 Dec 2009, 13:50
#7 Maila vår support, så löser vi emailproblematiken.
carboncopy9
#1021 Dec 2009, 19:57
Tack Peder, det ska jag göra då!
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet